Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

"Η μέσα μου βροχή" του Μίλτου Γήτα


Η μέσα μου βροχή

Μέσα στο ρυθμό της βροχής χορεύει η ψυχή σου.
Τραγούδι σου το ανέφικτο κι η πλάνη μου υπαρκτή.
Σήκωσε τις μύτες των ποδιών σου να χαϊδέψεις τα σύννεφα,
να μιλήσεις με το Θεό.
Κλείσε τα μάτια
να περπατήσεις στα υγρά, φθινοπωρινά σοκάκια της πόλης
κι άκου τη βοή των ανθρώπων,
εκείνη τη σαγηνευτική που σε καθοδηγεί
μα συνάμα σε φοβίζει.
Η υγρασία παγώνει το κορμί.
Στερεύει από οξυγόνο η σκέψη μου
κι όμως
η μνήμη δεν κάνει λάθος,
με γυρίζει πίσω στους βροχερούς χειμώνες,
στο σπίτι που μεγάλωσα
στη σκοτεινή λίμνη που τόσα της είχα εξομολογηθεί.
Η μέσα μου βροχή, τα δάκρυα που άφησες φεύγοντας
και τα κομμάτια του έρωτα σου σκορπισμένα
στις βελούδινες στοές του χρόνου.

Μίλτος Γήτας
"Ανακωχή", Εκδόσεις Σοκόλη-Κουλεδάκη (2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου